SELAMAT MEMULAKAN SESI PERSEKOLAHAN TAHUN 2013

Assalamualaikum kpd semua warga prau SMKP

Sesi persekolahan telah pun bermula pada 2 Jan yang lalu. Diharapkan agar pelajar2 semakin bersemangat untuk meneruskan  pelajaran di tingkatan 6 atas.  Alhamdulillah... bg penggal ke 2 ini kelas dapat ditambah dari 4 ke 5 kelas..wujudlah semula UUM spls kelas2 sedia ada spt UM, UKM, USM,UPM.
Dengan itu jumlah di dalam kelas semakin mengecil dan guru serta pelajar dpat lebih fokus lagi.
Hari Jumaat lalu Puan Pengetua telah memberi kebenaran kepada warga sekolah untuk menceriakan kelas masing2..diharap pelajar lebih bersemangat utk belajar dan menjaga kelas  serta utk merebut gelaran  kelas gemilang.
Berbagai-bagai program telah dirancang untuk tahun ini...mudah-mudahan segalanya berjalan lancar dab mendapat kerjasama dari pelajar.
Program Jaya Waris akan dijalanlan pada Sabtu 19 Januari ini adalah untuk memberitahu dan berbincang dgn waris tentang pelaksanaan program yg telah dirancang, Semuanya  menuju ke arah kecemerlangan para pelajar. Diharapkan para pelajar memberikan kerjasama untuk semua program yg akan dilaksanakan  nanti. Bak pepatah '' bulat air kerana pembetung, bulat manusia kerana muafakat".

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Barisan Tenaga Pengajar Pra-u SMK Penanti

Barisan Tenaga Pengajar Pra-u SMK Penanti

Followers